Lite blandat..

Sammanfattning av veckan som gått...

Vi var hemma i Utthövdan igen i måndags.. sov en stund o sen var det dags för jobbet igen..

i Tisdags var vi först i Alvesta så Daniel kunde skriva på sina jobbepapper och sen borta i Patriks Garaget och lämnade baksidan till hans mobil som han tappade på midsommar..
Sen körde vi till Växjö..
Blev först LagerHouse och lite nytt roligt till köket..
Sen H&M , köpte ny GUL klänning :o)
Efter det körde vi Samarkand (Tror jag det heter) och handlade GPS till bilen..
Sen körde vi hem och lagade mat och myste innan jag skulle iväg o jobba..

O igår var jag i Råshult och pratade med Erica om mästarmötet, jag är ju tävlingsledare och hon Biträdande Tävlingsledare. ca 75% är klart o bestämt.. Hann även med lite skvaller... :O)


Tack Madde för kommentaren..Jag lovar jag ska göra som Grynet - ta ingen skit!! Hon förtjänar inte ens en fis.. Haha.. Fast nu har man ju något att skratta åt... o snart kommer det upp ännu en bild på min K-vägg , nämligen på Daniel och Tina.. :O)

Ikväll har Daniel fest med jobbet... så sitter hemma helt själv.. fast rätt skönt.. ska strax ta tag i disken..
Imorgon är det Tävling.. Jag ska åka service till Daniel o pappa..

Daniel kollade igenom bilen i Onsdag...Tydligen ska vi vara glada att vi tog oss runt i Rojar-Rundan för pumpen hade gått igen o det hade tagit lite mer än vi räknat med när vi var lite långt ute med rumpan.. Skuffen hade fått sig en rejäl smäll så man såg igenom plåten..

Nä nu sover min fot...dags att göra något annat..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................