Torsdag

Äntligen bara 1 dag kvar denna veckan..
Jag har jobbat 2 nätter i monteringslinan då Oskar skadade handen när han spelade hocky..
Har gått bra. killarna verka nöjda med mig :o) Och Daniel har inte skadat mig en gång haha...sist golvande han mig med en pall fyllning model XL.

Hemma har det varit lugnt..väldigt lugnt.. Daniel har varit hemma hela veckan p.g.a. sjukdom (vad vet vi inte haha) o han har diskar o städad o igår överaskade han mig med en kladdkaka när jag kom hem (En annan måste ju jobba o tjäna lite pengar till familjen)

Imorgon åker vi till Göteborg o ett **** Hotell för en liten weekend.. Ska handla lite julklappar, går på Jul på Liseberg..
Och ha sovmorgon för en gång skull när man bor på hotell..annars brukar det bara vara i samband med tävling o då blir det ingen sovmorgon inte..

Nä nu ska jag ta o krypa ner i sängen... i e.m. får vi besök.. Daniels kompis Anna är hemma en runda från utlandet (kommer ej ihåg vart) där hon jobbar som reseledare..

God natt

image556
Jag har beställt den högra till mig själv i Julklapp ;o)


Postat av: Fam Å-G

Ha en trevlig helg i Göteborg!!
Kram

2007-12-06 @ 12:43:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................