Jag vill sova!! 2

kl 3 vakade jag inatt!! Why?

Lyckades somna om igår iaf. så jag sov 2 timmar till innan vi åkte till Ryd

i Ryd blev det en massa fint bl.a:
Mer takfärg (Silkesmatt)
Eggvit till "fultoan"
Tapeter o färg till hallen på baksidan
Mer vaniljfärg till vårt sovrum
och en till vitnyans som jag inte kommer på just nu till det som ska bli barnrum i framtiden.

Idag ska vi vara i Älmhult 10:45 sen ska vi möta upp Anders o Jennie på IKEA
Och sen vid 13 kommer Gullungen med familj hit :O)

Nähä om man kanske skulle fösöka sova 1 timme till iaf.

Tror Faster AnnChristine har rätt, mycket i huvudet just nu...


Postat av: Ann-Christin

Gokväll! Ja du skall tro på de "gamla". De har alltid rätt. ;-)

Ha det gott och försök vila. Önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR i det nya huset. kram Anki

2007-12-28 @ 21:39:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................