Ingen Rubrik

Igår var jag och hämtade våra nya gardrobsdörrar, blir Birkeland iställer för de gräsliga Lila som är där nu + att vi ska flytta ut gardroberna ca 20 cm så jag får ännu mer plats för mina kläder :o)

image562image563

Jag hann även med att montera ihop vår nya hallampa - en lampa som jag egentligen tycker är skitful..
Men tror den kommer passa perfekt i vår "Finhall" haha

image564

Daniel är i huset just nu o tapserar Tv-rummet och jag har precis stigit upp :O)
Ska ta tag o packa lite smått här hemma o hänga upp tvätten... o får nog bli lite kvällsmat också..

En husbild  INNAN renoveringen:

image565
Vardagsrummet/ Tv-rummet






Postat av: Elin

Skoj att fixa om hemma, hoppas ni blir nöjda :)

2007-12-20 @ 20:18:14
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................