Göteborg

Vi började fredagen på vårdcentralen, har jag känt mig yr på jobbet ett tag så var inne för att kolla upp det, och jag har kronisk örgonkatarr (tror jag det var) så fick en övning att göra 50 g/dag

Sen började vi vår tripp till Göteborg, strax innan göteborg stannade vi till vid ett köpcenter o shoppade lite :o)
Blev 2 nya svarta julstjärnor på fot  o 2 likadana fast som hänger från taket till nya huset.
Och så blev det varsin julklapp till Daniels syster o mamma.

Vidare mot Göteborg, och jag är glad vi hade Navin, även om den var lite seg o inte uppdaterad med lite nya vägar i göteborg men till slut hittade vi till hotellet (även om jag gjorde så vi körde en extra runda runt hotellet haha)

Väl framme checkade vi in o fick rum på våning 10, raka vägen fram till sängen för en powernap som blev lite längre än planerat, vid 6 väckte daniel mig för då var han hungrig...Middag blev det på en pizzeria 100m från hotellet..
Sen gjorde vi göteborg osäkert innan vi hittade en 7eleven butik, handlade lite gott innan vi begav oss till hotellet o kollade slutet på Idol..

Lördagen blev det först Nordstan som vi hade gångsavstånd till, här hittade vi en massa fint - Till oss själva :O)
Jag hittade b.la. en röd fin vinterjacka för halva priset,. likadan som Daniel fast tjejmodellen då o annan färg..
Vi köpte nya jeans båda 2 o så blev det lite annat smått o gott b.la. på Lagerhouse..

Tillbaka till hotellet o jag tog en liten powernap igen :O) vid 6 påbörjade vi sedan vår promenad till Liseberg på ca2km - Skönt med frisk luft o få se lite av göteborg.. På liseberg var det smockat med folk , Julmarknad + Motorhead..
Inne på liseberg gjorde vi b.la. upp i Rallyspel... Daniel mesade o tog automat medan jag körde på manuell så får skylla på det  för jag förlorade ;o)
Vi tog även en tur med lisebergstornet - så mysigt att se ut över liseberg o göteborg med alla lampor o juleljus..
Vid 22 gick vi tillbaka till hotellet o tror jag somnade direkt..

kl 11 på söndagen begav vi oss hemåt efter en trevlig helg i göteborg...fast vi var småkrassiga båda 2 hade vi det rätt bra :o)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................