Fredag o Helg!!

Fredag morgon och nu har man helg... Veckan har gått jättesnabbt

Mån/Tisdag: Var jag och Nefa på Modul o packade flak, på e.m. var jag o Daniel o svensson shoppade
Tisdag/Onsdag Var jag i monteringslinan tillsammans med 3 snälla pojkar.. på em. var jag o Daniel i Växjö..shoppade 3 nya klänningar på Gina Tricot.
Onsdag/Torsdag..Monteringslinan igen.. sov till 4 sen kom Morgan vid 17, blev en massa rallyfilmstittande.. B.la. från Snapphanerallyt o Magnus o mina avåkningar/missar var med :o)
Torsdag/Fredag, började kvällen med gräddebulls ätning tillsammans med killarna på monteringslinan.. Ingen Olycka på hela veckan...sist jag var på monteringslinan välte en pall med de största fyllningarna rakt på mig så jag ramlade i golvet...fick fina blåmärken på benen efter det + att ett glas exploderade i min händer..

I Helgen är det Askersunds tävling o vi velar fortfarande om vi ska dit eller ej... hade varit trevligt..men å andra sidan måste vi måla klart huset, klippagräset, måla hallen mm. mm.

Daniel är snart hemma så vi får fortsätta diskutera då..

Var snäll o väckte morgan vid 4 imorse med..så han kom upp till jobbet :O)


Lennart o Truls har levt rövare här inne nu...
Det har väntat på mig ute varenda morgon denna veckan..första följt med o hämtat tidningen sen in för lite frukost.. o sen j-ar rull fart genom rummen o så lite brottning..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................