Ännu en vecka över..

Äntligen helg..

Denna veckan har gått sjukt snabbt.. Var lite trött måndag o tisdag men sen har det bara rullat på..
Var varit riktigt bra stämming på jobbet denna veckan...alla har pratat med alla o skojat o hållt på :O)

Jag Har varit avbytare i lacken b.la.
O idag skickade jag upp den ena sommarjobbare sittandes på gafflarna på trucken för att reda upp min luftslang, han såg lite skakis ut när han väl kom ner haha..

Tyvärr upptäckte jag imorse att min maskin höll på att gå sönder (ett rullband var halvt av) så sista 1½ timmen fick den stå still, så jag hjälpte till lite i nya packlinan och jävlades med Ek ist'ället haha...

Annars har det mesta kretsat runt Mästarmötet som är imorgon... jag och Erica var i klubbstugan o kopierade igår..
Och när jag sovit några timmar nu på f.m. ska jag ner till Ap-Däckserivce o fixa till anmälan o sen bort till vårt förråd o hämta lite grejer.
Allt medans Daniel är i  Vinslöv hos MIN SLÄKT!!

o Igår det var det ett repotage om Mästarmötet o bild på oss o en häst o en hästtjej haha..

Nä om man kanske skulle ta o sova några timmar..


Postat av: Madde & Kimmen

Och när blev vi släkt!!!???

2007-08-03 @ 11:36:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................