Skärtorsdag..

Kvasten är putsad och Lennart redo så snart bär det iväg till Blåkulla ;o)
eller ja, iaf. till Bjära..Min Morbrors Sambo Maria fyller Tant (40år)

Har varit väldigt lugnt...jobbade i måndags sen har jag inte jobbat mera...så jag har varit en sån där "Desperate Housewife" haha..
i Tisdag gjorde jag inte alltförmycket,  planterade lite blommor, städade o så.. och sen på kvällen var det Styrelsemöte med Älmhults MK, mitt första möte sen jag blev invald.

Igår hände det desto mer :O) , Var uppe vid 7, satt här en liten stund, Daniel körde till garaget och sen hade jag middagen färdig när han kom hem , åt sen körde han till jobbet.. Sen ringde Linnea och frågade om jag ville följa med på marknad, o jag skulle ändå ner och handla så det passade bra.
Hämtade Linnea och hennes kompis Josefine efter skolan vid 14, sen köpte jag en födelesedagspresent till Daniel, beställde present till Ann-Marie, gick lite på marknaden, åt munk, körde bort till Volvo och beställde delar till Rallybilen..och sen avslutade vi med Maxi och lite shopping.

Sen körde jag och Linnea hem och jag var så seriös så jag gjorde egna köttbullar och biffar, så här till påsk. Efter det gjorde jag inte så mycket...skjutsade hem Linnea, kollade på Men in trees, pratade lite med Offe på msn, drack en underbart god cider :o)

Sen tänkte jag massa ljus i sovrummet, tog på nattlinnet och väntade in Daniel..
Precis när han kom hem hoppade Lennart upp i sängen, så när Daniel kom in låg vi båda 2 och försökte se porriga ut haha..


Och idag har jag inte gjort mycket heller än...eller jo, telefonen ringde - Jippe tänkte ja..Jobb på G.
Men då var det bara Linnea som glömt sin skolväska i min bil...så det var bara till att gå upp o köra bort med den..
Och så har jag tagit in posten idag...fått min Licens :o)


Nä om man skulle ta och äta lite frukost..

(Var den bra Marie? hehe)



Lennart och en av hans många "Ställningar"

image8


Postat av: Fam Å-G

Glad Påsk !!!!

2007-04-05 @ 20:29:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................