Årets första Asfalt rally :O)

Kl är 07:05 och jag kan inte sova,, Mitt vik tog slut i fredag så nu går jag som timvikarie igen och de kan ringa när som helst..


Helgen:

Åkte tåg ner till Hässleholm på lördag förmiddag, åkte med en kändis.. han från Sveriges skönaste männiksor var med.. en man som åkte tåg och sminkade sig som en kvinna haha..

Iaf. ner till Hässleholm, träffade Marie.. Skulle lägga ner min väska i hennes bil Pang,  slog pannan i bagageluckan aj.
Sen gick vi lite i affärer, H&M, Vero moda, inspiration, Lindex, Ur och penn och Systemblolaget.
På ur och penn köpte vi team smycken (inte intim smycken haha) Och lika dana rosa/målflagge nyckelband Tjusigt värre.
Sen körde vi till Hörby, handlade lite snabbt på Konsum sen körde vi hem till Lägenheten och gjorde varma mackor.
Efter det blev det film, Pirates of the.... tvåan.. Rolig film men Marie somnade mitt i den haha.. Jag låg o skrattade och Marie låg tyst, Hmm...tänkte ja..har vi så olik humor men det hade vi inte :O)

Kvällsmat blev det på Offside tillsammans med Maries kompisar och sen åkte vi hem till Majsan och satt och snacka en bra stund innan sängen kallade.. somnade gott till ett bilprogram på tv.

Sen lämnade Marie mig redan halv 7 på morgonen, hon skulle vara i besiktningen... Jag fick lite sovmorgon.. vid halv 10 kom Daniel, mamma och Daniel pappa och hämtade mig sen körde vi till start och mål och köpte karta och program och spanade lite...

SP2 Blev första provet för oss... Och värst där var förbilen med Herr Blad :o) Vi såg alla där sen åkte vi och kollade på några bilar på SP5 innan vi åkte tillbaka till Lantmännen som nu vart SP7.

Blev en heldag i Hörby med rallytittande..

Sen körde vi hem till Vinslöv, där Daniel skulle kapa lite på mamma och pappas björkar.. Så jag fick lite påskris ;o) Efter det bjud mamma på pizza, blev en hel del rallysnack runt köksbordet haha..

Bort till Kimmen, madde och Anton sen en snabbis och hämtade Minttu :o) 2 flaskor t.o.m. som madde köpte på sin semesterresa.

Det var min helg... Längar till min första tävling nu...Tror det blir Kongen tillsammans med Magnus Forsman och skånes fulaste VOC ;o)

Ja, Daniels VOC är nylackad, blev klarblå...Tjusigt värre...

Nu ska jag äta frukost.

Jag och Marie - Ravlunda 2005




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................